Velbesøgt SKILLS-2022 møde

Høng Erhvervsforenings møde om SKILLS i Høng 2022 blev et velbesøgt og spændende arrangement hvor SKILLS-koordinator Pia Hegner fik inficeret os alle med den sunde og smittende SKILLS-virus. Pias medrivende foredrag var illustreret med mange gode plancher som du kan se eller gense ved at hente det fra denne mail. Er du interesseret i at vide mere om SKILLS i Høng i 2022 så er du også velkommen til at kontakte Pia Hegner:

Direkte: 59 53 44 06
Email: pihg@kalundborg.dk

Inden Pias foredrag nød deltagerne en 2 retters lækker menu i de hyggelige lokaler på Kragerup Gods. Der var 31 deltagere til mødet. Og det er helt sikkert ikke det sidste du hører om det største arrangement der har været i Høng, nemlig SKILLS 2022.

Deltagere og vindere fra SKILLS 2019

Seneste nyheder

Byens bedste julebelysning

Høng Erhvervsforening er igen i år sponsor for den årlige julekonkurrence: “Hvem laver den flotteste julebelysning i Høng”. Købmand Mogens Gyldenvang står som vanlig for