Vind en butik i Høng

Erhvervsrådet ønsker at udvikle bymidterne i Høng, Gørlev og Kalundborg

Kalundborgegnens Erhvervsråd vil over de næste par år sætte ekstra meget fokus på at udvikle bymidterne i Kalundborg Kommune. Det vil de, fordi levende bymidter er en forudsætning for, at vores område er et attraktivt sted at bosætte sig. Og det at nogen har lyst til at bosætte sig her er nødvendigt for, at vores erhvervsliv også i fremtiden kan få den arbejdskraft, der er brug for. Derfor mener vi, at det er værd at arbejde for, at vi også fremover har attraktive bymidter i Kalundborg kommune.

Vind en Butik

Sammen med lokale eksperter, laver vi konkurrencen “Vind en Butik”. Denne gang er det på Hovedgaden 32 i Høng. Det er ikke altid nemt at vurdere, om ens drøm står mål med virkeligheden. Her er en skabelon til udarbejdelse af forretningsplan, som skal sendes med for at komme i betragtning i konkurrencen. Prøv at udfylde forretningsplanen efter bedste evne og hvad der giver mening for dig. Den vil kunne give både dig og os et godt billede af din idé. Budgetterne, der linkes til i skabelonen kan være lidt for omfattende for en enkeltmandsvirksomhed, men brug dem eller lav det budget, der passer til dig.

Brug for hjælp?

Høng Erhvervsforening hjælper gerne med råd og vejledning. Du kan kontakte en af bestyrelsesmedlemmerne fra Høng Erhvervsupport F.eks. Arne Mortensen som er vores bosætnings- og erhvervskonsulent.

Kontakt Arne på Tlf. 61 93 04 00 eller mail: Arne010705@gmail.com

Byens bedste julebelysning

Høng Erhvervsforening er igen i år sponsor for den årlige julekonkurrence: “Hvem laver den flotteste julebelysning i Høng”. Købmand Mogens Gyldenvang står som vanlig for