Søg 100.000 kr til digital omstilling

SMV:Digital er et samlet program, hvor danske SMV’er (små og mellemstore virksomheder) kan få hjælp til digital omstilling og til at styrke deres online salg via programmets e-handelscenter. Du kan søge om 100.000 kroner, der kan bruges til for eksempel rådgivning og hjælp til at komme i gang med marketing automation eller inbound marketing, som alle snakker om, men som er en smule dyrt og besværligt. Man kan eksempelvis få tilskud til følgende:

• Privat rådgivning
  • Kompetenceforløb
  • Sparring & netværk
  • Vejledning om regulering og konkurrencevilkår

Puljer frigives løbende, og den seneste pulje er lige lukket (19.4.2021). Så vi vil opfordre interesserede virksomheder i at tilmelde sig nyhedsbrevet så man er klar ved tasterne når en ny pulje bliver udbudt. Når du kommer ind på siden så tryk på kassen: “Tilmeld dig notifikation om puljeåbninger”

Nedenfor kan du hente ansøgningsskabelonen, så kan du forberede dig til at være klar næste gang der udbydes en ny pulje. Her kan du også læse om de øvrige forudsætning m.h.t. omsætning og antal ansatte. Der skal være mindst 3 ansatte og max 249.

Informationsmøde om energibesparelser

I samarbejde med VEB inviterer Kalundborgegnens Erhvervsråd og Kalundborg Håndværkerforening til informationsmøde om VE-certificering og tilskudsmuligheder for virksomheder og borgere. Videnscenter for Energibesparelser i Bygninger